Doorgaan naar hoofdcontent

Bloghop Bella Lulu Zomer

Hallo allemaal,


Er is nieuwe stempelset uitgekomen bij Bella Lulu. Een leuke zomerse set met fruit en teksten.Wat is 't ie gaaf om mee te werken!
Eenmaal an het stempelen, wil je niet meer stoppen. Satis ook wel te zien aan mijn creatie voor deze bloghop.

Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij.

Dit is mijn uitwerking met deze stempelset:



Ik heb de Dutch Doobadoo cardart 'Emmer' (470.713.606) als basis voor mijn kaart gemaakt. Op wit colouring papier heb ik vol gestempeld met de ananassen en aardbeien uit het Bella Lulu clear stamp set ' Zomer) (3002/0108). IK heb hier de Memento dew drops in de kleuren Rhubarb stalk, Tangelo, dendelion, bamboo leave en Olive grove voor gebruikt. Daarna heb ik de achtergrond geel groen gemaakt met pan pastel bright yellow/green (cf-pp26805)




Aan de bovenkant heb ik een pocket gemaakt waar labels inpassen.
Bovenop de emmer heb ik de geweldige bloem (Flower) van de Summer Vibes lijn van Noor design opgebouwd (6002/1290). ook die heb ik uit wit papier gestanst en een kleur gegeven met dezelfde memento kleuren als de stempels.
Achter de bloem heb ik een tag gestoken met een tekst van de Bella Lulu zomer sempelset. De tag heb ik gestanst met de scr@p labels & tags stansmallen set (6002/1175)


De twee tags die ik in het emmertje heb gestopt zijn totaal verschillend. de eerste is de Tag Along stans van Bella Lulu (3000/0002) waar ik dezelfde bloem als op het emmertje heb gebruikt, maar dan onderdelen weg gelaten en 1 onderdeel 2x uitgestanst. Geeft gelijk een heel ander effect. De teksten heb ik gestempeld in de Mixed up stansmal "filmstrip (6002/1232)




De tweede tag is een oude ovale mal met daarin een stempel van Mo Manning. deze heb ik ingekleurd met Polychromos kleurpotloden. Ik kleur nog niet zo heel lang met deze potloden, dus ben het nog aan het leren.




Dit was mijn project voor deze bloghop, jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van 

Miranda


veel hopplezier nog en tot de volgende keer
creatieve groetjes,





Als je klikt op onderstaande producten die ik heb gebruikt in mijn project, wordt je direct door gelinkt naar de website waar je dat betreffende product kunt vinden.

pan pastel
filmstrip



memento 

Zomer

Flower

tag along

emmer


Reacties

  1. Wat heerlijk, lekker met je emmertje in het zand spelen, echt zomer! Leuke kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Het emmertje doet meteen aan het strand en de zee denken. Een vrolijk geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow hoe leuk is dit emmertje geworden ! Prachtig en zulke mooie tags erbij .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk de emmer, 't lijkt net alsof het de bloemetjes vast houdt. De tags en kaart zijn echt superleuk, lekker vrolijk word je ervan, en 't plaatje is bijzonder mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat een leuk idee om de emmer mal van Dutch Doobadoo te versieren met de ananasjes! Rest is ook prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer zo'n kleurige kaart. de stempels maken het echt zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk en schattig emmertje! Wie wil hiermee nu niet op het strand gaan spelen...? Zo knap om dat emmertje te versieren met die leuke ananasjes! De tags zijn ook super mooi en knap gedaan.
    De teksten in de filmpstrip vind ik een super leuk idee! Het plaatje is mooi ingekleurd en de bloemen vind ik ook super mooi gekleurd!Echt een zomers geheel...
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt lekker vrolijk

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! Heel zomers op zo'n emmertje! Leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve

Bella Lulu bloghop baby

Lieve allemaal, Er zijn weer zulke gave spulletjes uitgekomen bij Bella Lulu.  Deze week mogen we de clearstampset baby in het zonnetje zetten. Ieder designteamlid heeft dit op haar eigen manier gedaan en ik vind iedere creatie echt super. Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Hop strakjes lekker verder naar de andere blogs voor nog veel meer inspirerende kaarten. Dit is mijn kaart geworden: Zoals ik al zei, staat deze week het clearstamp set Baby (3002/0107) centraal. Kijk eens wat een leuke (Nederlandse) teksten er bij zitten. Daar wordt ik gewoon vrolijk van! Als basis voor de kaart heb ik de Jillez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt en die heb ik gemat met het prachtige nieuwe Noor design papier Vintage Babyboy (3011/0607). Dit papier heb ik heel ruw gemaakt met een paperdistresser en vervolgens met distress inkt vintage Photo een oude ook gegeven. Rechts onderin heb ik een kanten strik met daarop ee