Doorgaan naar hoofdcontent

bloghop rainy days

Lieve allemaal,

Zoals iedere week, ook dit keer weer een leuke bloghop.
als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij.

Of we willed of niet, de seizoenen zijn hier in Nederland een feit.
Dus ook de herfst met al zijn omstuinige buien zijn weer een feit.
Maar dat je ook fun kunt hebben tijdens de buien laat dit Bella Lulu knipvel dat we deze wek letterlijk en figuurlijk in het zonnetje willen zetten, duidelijk zien.

Deze creatie heb ik ermee gemaakt.
Ook dit keer heb ik er weer een kort filmpje van gemaakt om hem extra te verduidelijken. (soms is het zo lastig om alles in foto's te vatten...)


Zoals gezegd staat het Bella Lulu knipvel Rainy Days (3000/0044) deze week centraal, dus ook op mijn kaart. Hier heb ik het bijpassende design papier rainy Days (6011/0565) gebruikt. Ik dacht dat ik nog genoeg van dit papier had, maar dat viel even tegen (had nog 1 1/2 vel) dus heb ik het gecombineerd met het feeling crazy designpapier (6011/0559)


knipvel rainy days

Hier nog even een kort filmpje van de kaart

Als de kaart helemaal opengeklapt is ziet hij er zo uit



Voor de voorkant heb ik ervoor gekozen om het plaatje van het knipvel te verwerken in de prachtige nieuwe blauwe doily mal van Noor design (6002/1384). Het mooie daarvan is dat je de mal ook op het plaatje kunt leggen en uitstappen en dan past het plaatje perfect in de doily.




Bovenaan de kaart komen een paar keer de wolken (6002/0199) terug. En onderaan juist de Noor Design grasrand (6002/1178)


Over de hele kaart verspreid komt de Vintage flourishes paraplu terug. Deze heb ik opgebouwd uit het Designpapier Rainy Days (6011/0565). 


Onderaan heb ik drie van de roll up flower (6002/1337) verwerkt. Wat is die gaaf zeg!


In het middenstuk heb ik een flapje gemaakt waar je een persoonlijke boodschap kunt zetten. Onderaan komt een tekst van het knipvel. De rand eromheen is ook onderdeel van de blauwe doily mal. Hoe gaaf en veelzijdig is die mal!


Aan de rechterkant heb ik een pocket gemaakt waar ik nu een tag in heb geschoven waar weer een tekst van het knipvel op staat. Maar inde pocket kun je natuurlijk ook heel goed een cadeaukaart schuiven. 



De rechterkant kun je ook weer wegklappen.
Ook hier heb ik een tag verwerkt die achter twee kwart doily's gestoken is.
De rechter flap kan uiteraard ook aan de boven en onderkant vast geplakt worden zodat je ook daar weer een pocket creëert






Als je de kaart neerzet is dit het bovenaanzicht

Ik hoop jullie te hebben kunnen inspireren.

Je mag nu terug naar het

Antje

Onderaan dit blog tref je alle gebruikte materialen aan met de link naar de webshop waar je dat betreffende artikel kunt vinden.

Tot de volgende keer,
creatieve groetjes,


roll up flower

doily

randmal
grasrand

feeling crabby

wolken

rainy days

paraplu

rainy days

Reacties

  1. Whow wat een pracht kaart. Het filmpje maakt het super duidelijk.En dit idee schreeuwt er om gepikt te worden super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!!! Regenachtig weer wordt ineens leuk!!😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er weer een prachtige creatie van gemaakt, heel veel op te zien en duidelijk filmpje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Regenweer is geen straf als keer zo heerlijk bij kunt knutselen. Wat een prachtige kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart moet hem toch nog eens goed bekijken hoe je hem zo maakt en vouwt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Wat een geweldige creatie weer en super dat filmpje. Ga deze zeker ook eens proberen. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig mooie kaart, zo veel details, en zo duidelijk met het filmpje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook weer een prachtige creatie!
    Een vrolijk geheel door het perfect papier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty Thera, een fleurig boekje in het klein. I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat veel elementen in één kaartje! Daar kun je een regenachtig dagje vast mee vullen als je dit wilt maken?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk. Ik zie net dat er woensdag een Facebook live volgt. Die ga ik proberen mee te doen!

      Verwijderen
  11. Supergaaf model.....prachtig kaartje zeg��

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bella Lulu bloghop baby

Lieve allemaal, Er zijn weer zulke gave spulletjes uitgekomen bij Bella Lulu.  Deze week mogen we de clearstampset baby in het zonnetje zetten. Ieder designteamlid heeft dit op haar eigen manier gedaan en ik vind iedere creatie echt super. Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Hop strakjes lekker verder naar de andere blogs voor nog veel meer inspirerende kaarten. Dit is mijn kaart geworden: Zoals ik al zei, staat deze week het clearstamp set Baby (3002/0107) centraal. Kijk eens wat een leuke (Nederlandse) teksten er bij zitten. Daar wordt ik gewoon vrolijk van! Als basis voor de kaart heb ik de Jillez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt en die heb ik gemat met het prachtige nieuwe Noor design papier Vintage Babyboy (3011/0607). Dit papier heb ik heel ruw gemaakt met een paperdistresser en vervolgens met distress inkt vintage Photo een oude ook gegeven. Rechts onderin heb ik een kanten strik met daarop ee

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve