Doorgaan naar hoofdcontent

Bloghop Bella Lulu Feliz Navidad

LIeve allemaal,

Net zoals de meeste maandagen van het jaar, is het vandaag ook weer tijd voor een 
Bella Lulu bloghop

Vandaag mogen we iets nieuws laten zien namelijk
Het Bella Lulu stansvel Feliz Navidad.
Niet meer knippen, maar gewoon uitdrukken.
En als extra ook nog een geweldig tekstvel  met gave teksten die je ook kunt uitdrukken.
Hoe makkelijk. Onderaan dit bericht kun je een lijst van de gebruikte artikelen en de link daarvan naar de webshop vinden.

Dit is de creatie die ik ermee gemaakt heb.


Zo op het eerste oog lijkt het een normale vierkante kaart, maar niets is minder waar. Er zit een verrassing verscholen binnenin de kaart. Dat kun je goed zien op dit korte filmpje.




Alle gnomes en teksten op dit kaartje komen van het Bella Lulu stansvel Feliz Navidad (3003/0001)
De kaart sluit met een paar magneten aan de rechterkant (1617-061)

Feliz Navidad

De tekst en het uiltje heb ik iets verhoogd opgeplakt om de kaart meer diepte te geven.
Het mooie van dit stansvel is ook dat het papier minder glad is waardoor je het goed kunt bewerken met inkt zoals ik hier heb gedaan.


De Jingle Bells guirlande (6002/1231) heb ik twee keer uitgestapt. De blaadjes van een van de twee heb ik los geknipt en alleen een hoekje vastgelijmd . De rest van ieder bad heb ik iets omhoog gezet.



De guirlande is afgepakt met zowel ijskristallen van de silent night serie (6002/1120) als met kleine rode bolletjes gemaakt met de Nuvo crystal drops Autumn red (683N)


Het verrassende effect van deze kaart zit aan de binnenkant. Deze heb ik voor de rest wat rustiger gehouden zodat er nog plaats overblijft om te schrijven. 


De plaatjes van de gnoes en het uiltje poppen naar voren zodra je de kaart opent.


Zo ziet de kaart er van boven uit.

 

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vonden.
Je mag nu verder hoppen naar het blog van

Antje


Veel hopplezier nog en tot de volgende keer.
Creatieve groetjes



Feliz Navidad


Jingle Bells

Ijspegels

Ijskristallen

Guirlande

magneten

Nuvo crystal drops

Reacties

  1. De voorkant alleen is al geweldig, maar de verrassing zit echt van binnen...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en mooi die verrassing aan de binnenkant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig deze kaart en super de verrassing aan de binnenkant! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart! Geweldig leuk met het pop-up gedeelte binnenin de kaart!Echt een heel leuk idee! Knap gedaan! Bedankt om te delen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh in één woord.... GEWELDIG 😍 Dat is toch een feestje om te versturen of te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en verrassende kaart zeg! Erg leuk gedaan. Zo zie je maar dat alle vorige kerstlijnen goed met het nieuwe gemengd kunnen worden. En een echte verrassing aan de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supperkoele kaart .....een feestje om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart in traditionele kerstkleuren. En dan ook nog eens zo'n leuke verrassing binnenin. Gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een beauty en heel aparte kaart 😍❤

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve

bloghop Bella Lulu kerst

Lieve allemaal, de vakantie loopt weer tegen het einde dus het is weer hoog tijd voor een Bella Lulu bloghop. Dit keer mochten we met ons team werken met de clear stamps december van Bella Lulu. Wat staan daar gave teksten op! Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Dit is de creatie die ik met de stempel heb gemaakt: Het is een schuifkaart waarbij je binnenin een leuke stempel of plaatje kunt verwerken. Bella Lulu clear stamps December Onderaan de kaart heb ik naast de Noor design grasrand (6002/1178) ook links en rechts een poinsettia verwerkt uit het one of a king kerstset (6002/0584). de hulstblaadjes erachter komen van de guirlande van de jingle bells serie (6002/1231) De gnome die tussen de dennenbomen uitkomt is van het Bella Lulu knipvel ' funny Santa' (3000/0043). De bomen zijn van de silent night serie Christmas tree (6002/1144) en de Happy holidays pine trees (6002/0777). De rond