Doorgaan naar hoofdcontent

booghop schuine drieluikkaart

Lieve mensen,

Vandaag mogen we een kaart van een online workshop in het zonnetje zetten.
De schuine drieluikkaart.

Ik had er al 2 gemaakt en dit is inmiddels al mijn derde


Dit is de voorkant van de kaart met de banderol er nog op
De online workshop van deze kaart kun je hier vinden

online workshop schuine drieluikkaart

De Banderol schuif je van de kaart .
Deze heb ik gemaakt met het paper bloc Dear Santa (6011/0626) en het bijpassende standvel (6011/0418). Op de banderol heb ik het Silent Night Frame Merry Christmas (6002/1145) verwerkt. De sterren heb ik beplakt met de Silent night  Ice Crystals (6002/1120)


Als je de kaart opent ontvouwd zich een drieluik met een kleine twist


De banners, teksten en plaatjes komen allemaal van het Stansvel


Rechts bovenin heb ik de jingle bells bow geplakt (6002/1229) met op het hart een Nuvo Crystal drop white 


Ook de Bingo kaartjes komen van het standvel Dear Santa. en de dennenbomen zijn van de Nordic Christmas serie.


Als de banderol nog op de kaart zit, ziet de achterkant er zo uit.


Je mag nu snel doorlopen voor nog veel meer inspiratie van de andere meiden.
Nu mag je naar het blog van 

Natalie

Veel hopplezier nog
creatieve groetjes,


Dear Santa

Merry Christmas

stansvewl Dear Santa

Christmas bow

Ice crystals

Nuvo drops

Reacties

  1. Prachtige kaart en wat een apart leuk model! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een grote tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd zal bidden om lang te leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook al 2 van deze toppers gemaakt.ik vind hem echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model kaart met die pinguïns.
    Mooie al die verschillende kerstpapiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve

Bella Lulu bloghop baby

Lieve allemaal, Er zijn weer zulke gave spulletjes uitgekomen bij Bella Lulu.  Deze week mogen we de clearstampset baby in het zonnetje zetten. Ieder designteamlid heeft dit op haar eigen manier gedaan en ik vind iedere creatie echt super. Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Hop strakjes lekker verder naar de andere blogs voor nog veel meer inspirerende kaarten. Dit is mijn kaart geworden: Zoals ik al zei, staat deze week het clearstamp set Baby (3002/0107) centraal. Kijk eens wat een leuke (Nederlandse) teksten er bij zitten. Daar wordt ik gewoon vrolijk van! Als basis voor de kaart heb ik de Jillez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt en die heb ik gemat met het prachtige nieuwe Noor design papier Vintage Babyboy (3011/0607). Dit papier heb ik heel ruw gemaakt met een paperdistresser en vervolgens met distress inkt vintage Photo een oude ook gegeven. Rechts onderin heb ik een kanten strik met daarop ee