Doorgaan naar hoofdcontent

bloghop Gewoon voor jou kit #2 explosion box

 Lieve blogvrienden,


Vandaag wel een heel bijzondere bloghop. Geen gewoon kaartje, geen klein project, maar de uitwerking van een van de "gewoon voor jou" kits. dit keer die van de explosion box. Bij deze kit krijg je niet alleen de patronen op craft uitgestanst, lokkrijg je bij de kit 2 stadswallen, 1 blok met prachtige papier elementen (vogels, vlinders, bloemen...) die je allemaal kunt uitdrukken, 8 vel designpapier en 2 prachtige stansmallen. ook krijg je de link naar een YouTube filmpje waar helemaal stap voor stap wordt uitgelegd hoe je de kit kunt maken. De kit kun je HIER vinden.

Ook ik ben ermee aan de slag gegaan. Ik heb ervoor gekozen om de kit iets uitgebreider te maken door wat flapjes en dekseltjes toe te voegen. Na de foto's laat ik ook nog een kort filmpje zien waar je het gehele project kunt zien. Dit keer zal ik niet veel bij de foto's typen omdat het vrijwel allemaal uit de kit komt, aangevuld met wat designpapiertjes die ik nog had liggen en een enkele mal.

Om privacy redenen heb ik ervoor gekozen om de foto's er nog niet in te verwerken. Voor dit doeleinde is mijn Selphie echt super handig omdat je daarmee foto's kunt afdrukken op ieder gewenst formaat. Dus ook allemaal kleine foto's die ik hierin kan verwerken.

Dit is mijn resultaat geworden:

De mooie vlinder die op het doosje zit, is een van de mallen die je in de kit erbij krijgt.

Bij de eerste laag, heb ik alvast wat stuctape (6002/1564) geplakt, hier komen later mijn foto's bovenop. De afgeronde hoeken heb ik gemaakt met de hoekpons die bij de nevelopmaker vouwbord zit (6200/0053)


Hier heb ik extra flapjes aan gemaakt waar weer een pocket in zit. De labels heb ik gemaakt met de we r memory keepers corner chomper

De volgende laag bevat 4 envelopjes waar een tag in zit. Deze heb ik gemaakt met de Vaessen creative 3 in 1 labelpons (21494/002)

Ook deze geweldige tekst zit in de kit

Dit is als alle doosjes open en uitgevouwen zijn

In het binnenste doosje (wat ik er zelf bij gemaakt heb) ga ik een klein cadeautje stoppen. 

Hier nog het korte filmpje van dit project


Voor nog meer inspirerende ideeën, mag je nu verder hoppen naar het blog van

Corry


Creatieve groetjes en tot de volgende keer,


6002/1564 Mixed Up Stansmallen Stuc Tape  6200/0053 Envelop maker Vouwbord + Hoekpons661303 We R Crop-a-dile corner chomper scallop & cloud21494-002 Labelpons Scallop

Reacties

  1. Wauw, wat een uitgebreide doos heb je gemaakt, zo mooi met alle extra details.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt.
    En wat heerlijk veel flapjes om foto's op te verwerken.
    Fijne dag,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bella Lulu bloghop baby

Lieve allemaal, Er zijn weer zulke gave spulletjes uitgekomen bij Bella Lulu.  Deze week mogen we de clearstampset baby in het zonnetje zetten. Ieder designteamlid heeft dit op haar eigen manier gedaan en ik vind iedere creatie echt super. Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Hop strakjes lekker verder naar de andere blogs voor nog veel meer inspirerende kaarten. Dit is mijn kaart geworden: Zoals ik al zei, staat deze week het clearstamp set Baby (3002/0107) centraal. Kijk eens wat een leuke (Nederlandse) teksten er bij zitten. Daar wordt ik gewoon vrolijk van! Als basis voor de kaart heb ik de Jillez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt en die heb ik gemat met het prachtige nieuwe Noor design papier Vintage Babyboy (3011/0607). Dit papier heb ik heel ruw gemaakt met een paperdistresser en vervolgens met distress inkt vintage Photo een oude ook gegeven. Rechts onderin heb ik een kanten strik met daarop ee

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve