Doorgaan naar hoofdcontent

bloghop Bella Lulu Vlinders

Hallo allemaal,

Wie houdt er nou niet van vlinders, ik denk dat er maar weinig mensen te vinden zijn.
Ik ben er helemaal weg van.
Zulke prachtige kleuren, zo sierlijk....ik word er vrolijk van.

Ook dit knipvel van Bella Lulu heeft prachtige vlinders die je op al je projecten kunt verwerken.
Ik was dus ook erg blij dat we hiermee deze bloghop mochten doen. Als het goed is kom je net van het blog van monique en ben je nu hier bij mij. 

Ik heb er dit kaartje mee gemaakt


De basis van de kaart heb ik gemaakt van de Dutch Doobadoo Shape Art mal Shield (470.713.140). Ik heb alleen de zijkanten recht gelaten en aan de onderkant omgeslagen waardoor er een soort pocket is ontstaan.


shield


Eerst heb ik met distress inkt Salty Ocean en veel water een vlekkerige ondergrond gemaakt.
HIeroverheen heb ik met de Dutch Doobadoo Mask Art Grunge (470.715.136) met Distress inkt Chipped Sapphire de grunchy strepen aangebracht.
Met hetzelfde mask heb ik met Structuurpasta hier en daar wat structuur aangebracht. Die heb ik met een gouden wax wat extra kleur gegeven.
Met de Nuvo Mica mist Antique Gold (571N) heb ik ook nog wat extra gouden glimmer aangebracht over verschilende delen van de kaart.
Mica mist

structuurpasta

salty ocean
Grunge
chipped sapphire





De grote bloem in de bloementoef links onderin is de Summer Lovin Dahlia (6002/1235) ook deze heb ik bewerkt met gouden wax. De rest van de bloemen zijn uit eigen voorraad. ONder de bloemen heb ik wit hemp cord van Vaessen creative gebruikt (3908-025). en om de toef af te maken de garden leaves (6002/0939)

dahlia

garden leaves

hemp cord


Op verschillende plaatsen op de kaart heb ik de vlinders uit het Bella Lulu knipvel (3000/0032) geplakt. Het leuke is dat er vlinders in veel verschillende kleuren op het vel zitten waardoor je bijna altijd wel een vlinder kunt vinden die past bij je kaart.

knipvel vlinders




In de pocket heb ik een tag gestopt die ik gemaakt heb met de Bella Lulu Tag Along (3000/0002). Ook deze heb ik weer bewerkt met dezelfde twee kleuren distress inkt en het mask art Grunge van Dutch Doobadoo. 
Tag Along















Dit was mijn bijdrage voor deze hop.
Je mag nu verder hoppen naar het blog van

Noorenzo

Tot de volgende keer.
Creatieve groetjes


Reacties

  1. Ik krijg meteen zin om ook aan de slag te gaan met dit kaartje te zien . Ben echt verzot op vlinders , ik gebruik ze op kaartjes, heb juweeltjes met vlinders, kledij met vlinders haha dus ben helemaal fan . En zeker in deze leuke kleurtjes op je kaart 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Thera! Ik vind vlinders ook prachtig maar er zijn echt mensen die er bang van zijn....
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart, wat een super mooie kleur combi. Ik hou ook zo van vlinders. Je hebt nooit genoeg vlinder spulletjes toch. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. COPE TECHS is een organisatie van technologie-experts🖥️💻 met als doel mensen te helpen bij het oplossen van technologische problemen. We bieden de beste hackingdiensten en ons doel is niet om diefstal te plegen, maar om mensen te helpen technologische problemen met onze vaardigheden te overwinnen.

    ✴️Voor voorbeeld- Er zijn zoveel mensen die veel schulden hebben aan banken en andere leenkantoren en werken er hard aan om terug te betalen maar kunnen echt niet betalen. Dat is waar onze hulp kan binnenkomen. We hebben een platform ontworpen dat zoveel mensen heeft geholpen bij het uitpakken van crypto-valuta💰 zoals Bit Coin, Lite Coin e.t.c

      ✴️ Een ander voorbeeld van onze service: een man of vrouw die zijn / haar echtgenoot van valsspelen verdenkt maar geen bewijzen heeft, we kunnen helpen door de echtgenoot GSM te hacken📱 zodat hij / zij toegang kan krijgen tot chats, e-mails📩, locatie📍 , Telefoontjes 📞en sms'en✉️ van de Echtgenoot waar ze ook zijn.
     
    Andere diensten die wij aanbieden zijn-:
    ✴️ Herstel van verloren Bitcoin in binaire veilingen💰
    ✴️ Rangen van universiteiten veranderen.📃
    ✴️ Detectie van zwakte in de beveiliging van het computersysteem⚛️
    ✴️ Een PayPal-rekening afsluiten💷💵
    ✴️Cyber ​​Attacks☣️ en nog veel meer

    Denk hieraan: "ALS HET TECHNOLOGIE IS, KAN HET GEKOMEN WORDEN"

    Wij behoren tot het HACKERS-forum HackerOne en we hebben de beste hackers op het forum die altijd klaar staan ​​om het risico te nemen en een klus te klaren.

    Als je hackdiensten nodig hebt, neem dan contact op met:
    COPETECHS@GMAIL.COM

    We kijken ernaar uit om voor u te hacken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bella Lulu bloghop baby

Lieve allemaal, Er zijn weer zulke gave spulletjes uitgekomen bij Bella Lulu.  Deze week mogen we de clearstampset baby in het zonnetje zetten. Ieder designteamlid heeft dit op haar eigen manier gedaan en ik vind iedere creatie echt super. Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Hop strakjes lekker verder naar de andere blogs voor nog veel meer inspirerende kaarten. Dit is mijn kaart geworden: Zoals ik al zei, staat deze week het clearstamp set Baby (3002/0107) centraal. Kijk eens wat een leuke (Nederlandse) teksten er bij zitten. Daar wordt ik gewoon vrolijk van! Als basis voor de kaart heb ik de Jillez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt en die heb ik gemat met het prachtige nieuwe Noor design papier Vintage Babyboy (3011/0607). Dit papier heb ik heel ruw gemaakt met een paperdistresser en vervolgens met distress inkt vintage Photo een oude ook gegeven. Rechts onderin heb ik een kanten strik met daarop ee

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve