Doorgaan naar hoofdcontent

Bella Lulu bloghop folklore gnomes

hallo allemaal,

Wat een super mooi knipvel mogen we deze week laten zien!
echte kerstkleuren groen en rood, maar zulke mooie kleuren!
Ik was super blij dat we met dit knipvel een bloghop mochten doen.

Je hebt al wat mooie creaties met dit vel gezien, als het goed is was je net bij de prachtige creatie van Natalie en nu ben je hier bij mij.
Ook van deze kaart heb ik weer een kort filmpje gemaakt omdat het heel lastig is om hem in foto's te vatten. Je vindt het filmpje halverwege dit blogbericht.


De basis is gemaakt van donker rood aardstock. En het designpapier is van Noor design " Joy to the world" (6011/0561). Rondom de kaart zit een banderol waarop ik de jingle bells guirlande heb verwerkt (6002/1231). Alle plaatjes zijn van dit geweldige knipvel

folklore gnomes
Onder de banderol heb ik een klein tafereeltje gemaakt. Door alles af te knippen waar de cirkel stopt, lijkt het alsof er een gat zit met daarachter het tafereel.
De gnome is van het Bella Lulu knipvel, de bomen zijn de Nordic Christmas Pines (6002/1335). het geheel is afgemaakt met de silene Night ijskristallen (6002/1120)



Hier kun je goed zien hoe ik de guirlande heb opgebouwd. Naast dat ik alle blaadjes nog eens extra heb opgeplakt om het diepte te geven, de sterren zijn weer de ijskristallen. de besjes heb ik gemaakt met de Nuvo Crystal Drops red autumn (683N)


Hieronder nog wel wat foto's van de binnenkant van de kaart, maar dit is duidelijker te zien op het filmpje.




De voorkant van de kaart is tevens de linker kant van de kaart.
Het middelste gedeelte van het drieluik heb ik bewust geen designpapier geplakt. Uiteraard is dit wel mogelijk.


De rechterkant van de kaart is weer een tafereeltje met bomen en een gnome. De uil heb ik hoog in de bomen geplaatst zodat als de kaart gesloten is, je de uil nog er bovenuit ziet piepen. Wederom de ijskristallen die ik gestanst heb uit het Jilliez glitterkarton wit (2018/2011)


De kaart kan niet uit zichzelf blijven staan, daar zal dus een standaard achter moeten


Op het omgeklapte gedeelte heb ik nog twee van de uilen geplakt.


Ik vond het weer heerlijk om deze kaart te maken.
Je mag nu verder hoppen naar het blog van

Miranda

Veel hopplezier nog en tot de volgende keer.
creatieve groetjes,


guirlande

Nuvo crystaldrops

glitterkarton

ijskristallen



Reacties

  1. Wat heb je er weer een kunstwerkje van gemaakt Thera! Helemaal geweldig. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer Thera en super weer dat filmpje erbij, dank je wel. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat mooi, een hele verrassing als de kaart opende 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh Thera ik vind hem geweldig!!! Echt heel mooi! En idd je zag het niet zo goed op de foto's als met het filmpje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie klassieke kleuren heb je gekozen, maar die gnomes maken het toch lekker speels en vrolijk af

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een leuk model kaartje Thera. Deze ga ik zeker een keer maken; het enige probleem is tijd tekort 😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeeee wat een werk heb je er weer van gemaakt , heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thera Thera Thera! Wat heb je er weer een prachtig iets van gemaakt....een model dat je denkt...ja weer wat nieuws, weer heel origineel en die wil ik maken (leuk voor de VIP?)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW Thera, wat een supertoffe kaart laat je zien!!
    En die gnomes zijn gewoon te leuk!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kijk altijd uit naar de techniek in je kaarten.super mooi weer ook zoals de cirkel in de sluit band.ik ben er jaloers op gr karen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bella Lulu bloghop baby

Lieve allemaal, Er zijn weer zulke gave spulletjes uitgekomen bij Bella Lulu.  Deze week mogen we de clearstampset baby in het zonnetje zetten. Ieder designteamlid heeft dit op haar eigen manier gedaan en ik vind iedere creatie echt super. Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Hop strakjes lekker verder naar de andere blogs voor nog veel meer inspirerende kaarten. Dit is mijn kaart geworden: Zoals ik al zei, staat deze week het clearstamp set Baby (3002/0107) centraal. Kijk eens wat een leuke (Nederlandse) teksten er bij zitten. Daar wordt ik gewoon vrolijk van! Als basis voor de kaart heb ik de Jillez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt en die heb ik gemat met het prachtige nieuwe Noor design papier Vintage Babyboy (3011/0607). Dit papier heb ik heel ruw gemaakt met een paperdistresser en vervolgens met distress inkt vintage Photo een oude ook gegeven. Rechts onderin heb ik een kanten strik met daarop ee

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve