Doorgaan naar hoofdcontent

Bloghop Jilliez 16 oktober Clocks

hoi allemaal,


Het is weer dinsdag dus tijd voor de Jilliez bloghop. Zo gaaf iedere keer weer om te zien wat voor verschillende creaties er worden gemaakt met hetzelfde product. Ook deze week is het niet anders.

Als het goed is kom je van het blog van Corry bij mij terecht.
Ik heb de mal verwerkt op de doorhanger mal die vorige week in de blog te zien was.



Als basis heb ik dus de Card creator mal doorhanger (2018/0004) gebruikt en deze week mochten we het mask stencil Clock (2018/0016) in de spotlight zetten. 




Voor de basis heb ik de een na grootste rand van de doorhanger overgetrokken.
Hierop heb ik aluminiumfolie verkreukeld en weer enigszins glad gemaakt zodat er nog genoeg structuur overblijft. Deze heb ik op de basis geplakt. links onder en rechts boven heb ik schuine stukjes  ribbelkarton small van Joy Crafts (8089/0214) geplakt en aan de randen hier en daar een paar bloemblaadjes. 


Op het ribbelkarton heb ik hier en daar wat gedroogde linzen (uit mijn keukenkastje) geplakt en met hert Jilliez mask stencil (2018/0005) hier en daar met wat structuurpasta van Dutch Doobadoo wat extra structuur aangebracht. Toen alles op zijn plaats zat heb ik alles bestreken met witte gesso van Dutch Doobadoo en dit goed laten drogen.


Vervolgens heb ik hier en daar wat bistro gestrooid. In dit geval heb ik de mahonie, bruin, naturel en gele bistro gebruikt. En dit met water nat gesprayed. laten drogen en net zo vaak opnieuw herhaald tot ik er tevreden mee was. Met inka gold heb ik met de structuur wat duidelijker naar voren laten komen van zowel het aluminiumfolie als het ribbelkarton. 


De klokken heb ik met structuurpasta op een nieuw vel papier aangebracht. Nadat deze goed gedroogd was heb ik met een blendingtool drie kleuren distress inkt aangebracht. Mustard seed, rusty hinge en gathered twigs. 


Als laatste heb ik hier en daar aan de randen wat frantage gestrooid en verhit, hierdoor krijg je een heel gaaf effect. Onder de grote klok heb ik wat touw geplakt waardoor de klok iets verhoogd op de deurhanger komt te liggen. Als laatste nog wat embellishments uit eigen collectie erbij geplakt (vlinder, klokje en knopje).

Ik vind hem echt super gaaf geworden en hoop dat ik je hiermee ook weer heb kunnen inspireren.

Nu mag je verder hoppen naar het blog van

Lilian


Fijne hop nog,
groetjes,






Reacties

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve

Bella Lulu bloghop baby

Lieve allemaal, Er zijn weer zulke gave spulletjes uitgekomen bij Bella Lulu.  Deze week mogen we de clearstampset baby in het zonnetje zetten. Ieder designteamlid heeft dit op haar eigen manier gedaan en ik vind iedere creatie echt super. Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Hop strakjes lekker verder naar de andere blogs voor nog veel meer inspirerende kaarten. Dit is mijn kaart geworden: Zoals ik al zei, staat deze week het clearstamp set Baby (3002/0107) centraal. Kijk eens wat een leuke (Nederlandse) teksten er bij zitten. Daar wordt ik gewoon vrolijk van! Als basis voor de kaart heb ik de Jillez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt en die heb ik gemat met het prachtige nieuwe Noor design papier Vintage Babyboy (3011/0607). Dit papier heb ik heel ruw gemaakt met een paperdistresser en vervolgens met distress inkt vintage Photo een oude ook gegeven. Rechts onderin heb ik een kanten strik met daarop ee