Doorgaan naar hoofdcontent

bloghop Bella Lulu Think pink

Hallo allemaal,

Weer tijd voor een te gekke bloghop. 
Als het goed is komen jullie zojuist van het blog van Monique vandaan
en ben je nu gezellig hier bij mij.

Ook ik heb een kaart gemaakt met het Bella Lulu knipvel think pink in combinatie met het bijpassende Noor design papier Love letters. Als je in het bericht op de diverse artikelen gaat staan wordt je automatisch door gelinkt naar de webshop waar dat artikel staat.

Ik heb er deze card in a box mee gemaakt


De plaatjes zijn dus van het Bella Lulu knipvel 'Think Pink' en het design papier van het Noor Design paperbloc 'Loveletters' die in een zowel los als in een combideal (3001/0029) verkrijgbaar zijn

combideal think pink

Het leuke van een card in a box is dat je hem plat kunt vouwen zodat hij goed in een enveloppe past. Ook kun je dit model toepassen in veel verschillende maten. Langs de hele buitenkant heb ik een strook rood cardstock gebruikt met daarop de blauwe 'happy Easter' randstans (6002/1285). Deze heb ik 2x uit gestanst en op elkaar geplakt met een strass steentjes rand ertussen. 



randstans happy easter

Als je het doosje opent heb ik op de flap die naar voren valt een stuk van het 'Happy Easter' ei van Noor design (6002/127) geplakt met daarop de lieve unicorn met ballon uit het knipvel. Hier zie je ook heel goed hoe het designpapier en knipvel prachtig matcht.



'happy Easter' 

In het middenstuk heb ik een tafereeltje opgebouwd. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de Noor Design grasrand (6002/1178) en de rest van het 'Happy Easter' ei. Hierbovenop heb ik de woorden Happy birthday geplakt uit het blauwe frame set 'Happy Birthday' (6002/0922). Ik zou zelf niet gauw een kaart verzinen met de kleurencombi rood roze en zwart, maar gaandeweg vond ik het steeds gaver!


grasrand

Happy birthday

Bovenaan heb ik de blauwe randstans van Happy Easter weer terug laten komen. Naast de twee flamingo's uit het knipvel heb ik ook verschillende ballonnen (6002/1211) op reepjes mica vastgemaakt woordoor het lijkt alsof ze de kaart afzweven. 


ballonnen

Op de zijfloppen heb ik bloemetjes geplakt die ik weer heb afgemaakt met diverse takjes van de vintage flourishes lijn. In dit geval heb ik de varen (6003/0083) en de nieuwe branches (6003/0091) gebruikt. Als je de kaart nog op wilt sturen moet je er alleen wel voor zorgen dat je niet al te veel hoogte gebruikt bij de versieringen.


varen

branches

Nog even een boven aanzicht van het kaartje


Gaaf he, hoe je met hetzelfde materiaal allemaal totaal verschillende creaties kunt maken.

Je mag nu verder hoppen naar het blog van 

Daisy


Veel hopplezier nog en tot een volgende keer
creatieve groetjes


Reacties

  1. Wauw wat een mooi geheel heb je er weer van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje heb je gemaakt met dit knipvel als decoratie! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartdoosje. Heel leuk Thera💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is deze gaaf zeg. Kleindochter is gek op eenhoorntjes dus denk dat ik hem ook ga maken😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend gaaf gemaakt Thera!!
    Wat zal de ontvangster er blij mee zijn!!
    Groetjes,
    Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, deze doosjeskaart met eenhoorn en flamingo's is super leuk!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie!
    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bedtime bear

 Lieve blogvrienden, Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier?....Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart. Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear" De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!    De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt Op

Bella Lulu bloghop baby

Lieve allemaal, Er zijn weer zulke gave spulletjes uitgekomen bij Bella Lulu.  Deze week mogen we de clearstampset baby in het zonnetje zetten. Ieder designteamlid heeft dit op haar eigen manier gedaan en ik vind iedere creatie echt super. Als het goed is kom je net van het blog van Monique en ben je nu hier bij mij. Hop strakjes lekker verder naar de andere blogs voor nog veel meer inspirerende kaarten. Dit is mijn kaart geworden: Zoals ik al zei, staat deze week het clearstamp set Baby (3002/0107) centraal. Kijk eens wat een leuke (Nederlandse) teksten er bij zitten. Daar wordt ik gewoon vrolijk van! Als basis voor de kaart heb ik de Jillez contour creator mal Emily (2018/0002) gebruikt en die heb ik gemat met het prachtige nieuwe Noor design papier Vintage Babyboy (3011/0607). Dit papier heb ik heel ruw gemaakt met een paperdistresser en vervolgens met distress inkt vintage Photo een oude ook gegeven. Rechts onderin heb ik een kanten strik met daarop ee

Bloghop grote z-fold kaart

 Lieve blogvrienden, Wat tof dat je weer een rondje mee komt hoppen! Vandaag hebben we een super toffe online workshop voor jullie uitgewerkt. De mensen met een all inclusieve abonnement hebben deze workshop al ontvangen, maar gelukkig zijn deze workshops ook los te verkrijgen. Deze kun je HIER vinden. Onderaan mijn blog staat de naam van de volgende waar je heen mag hoppen. Zodra je op de naam klikt, wordt je doorgelinkt naar het blog van die persoon. Op die manier kom je vanzelf automatisch terug bij het blog van Noorenzo. Het zou super leuk zijn als je een reactie achter laat en we hopen dat je geïnspireerd wordt door de kaarten van alle DT leden. Als je op onderstaande productfoto's klikt, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden. Dit is mijn bijdrage geworden: De basis heb ik gemaakt met wit cardstock wat ik gemat heb met paars cardstock. Vervolgens heb ik dat weer gemat met  het Noordesign paperbloc "adve